środa, 2 sierpnia 2017

No ładnie!!! Przegapiłam Roczek!


Dzień dobry wszystkim :)
Tak mnie naszło z rana na przejrzenie bloga dokładniej, i doszłam do kilku wniosków.
Po pierwsze... chyba sporo się poprawiło od początku istnienia. Bo jak wiadomo, początki bywają trudne. A ja nie ukrywam wciąż się uczę :)
Po drugie. Myślę że blog to był fajny pomysł. Chociaż... tak się zastanawiam czy nie powinnam, jak to ostatnio w modzie, ponarzekać że "chyba zamknę bloga, bo nie czytają, nie komentują, nie obserwują :P " Nie wiem, doprawdy nie wiem jaki to ma sens?! Chcę zamknąć to zamykam do jasnej choinki i nie robię tego z fanfarami i setkami komentarzy, które moim zdaniem mają na celu zwrócenie na siebie uwagi.
Przyznaję, że u mnie może nie ma co chwilę nowej recenzji, ale... dla mnie priorytetem jest CZYTANIE KSIĄŻEK, a blog to bardzo przyjemne dodatkowe hobby :)
Po trzecie... dzięki blogowi doświadczyłam wielu miłych momentów, kiedy autorki okazując mi zaufanie przesyłają teksty do oceny,recenzji.To dla mnie naprawdę wyjątkowe wyróżnienie. Dziękuję :)))
Po czwarte i ostatnie :P Dlaczego?Dlaczego nikt nie zauważył, że stuknął nam Roczek?!!!! :D

Dlatego też, w podziękowaniu dla Was, kochani czytelnicy mam niespodziankę.
Dwa prezenty :) Oczywiście książkowe.
Będą chętni na małą zabawę? ;)
Proponuję zabawę fotograficzną. Zrób zdjęcie ulubionej książki w aranżacji nawiązującej do tytułu bądź treści ;)
Za najbardziej pomysłowe dwa zdjęcia, które najbardziej mi się spodobają, mam dwa prezenty:


1. Najnowsza powieść pisarki Elżbiety Rodzeń "Przyszłość ma Twoje imię" plus zakładka magnetyczna(sama jestem w trakcie lektury egz. recenzenckiego, jest super!)

2. Książka Edyty Świętek "Miód na serce".

Dodatkowo miło mi będzie jak zaobserwujesz bloga , bo fajnie wiedzieć kto mnie czyta :)
Czas trwania powiedzmy... do 6.08.17 do południa :) Zdjęcia można wrzucać również na stronę fb ➽Papierowe strony
Wysyłkę oczywiście pokrywam ja. (Na terenie PL)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz