niedziela, 15 października 2017

"Pod skórą" Agata Czykierda- Grabowska


                                                             "POD SKÓRĄ"
                                Autor : AGATA CZYKIERDA-GRABOWSKA
                                                Wydawnictwo : BmDesign
Oskar wraca do domu po kilku latach nieobecności. Remont rodzinnego domu łączy z pracą w lokalnym klubie. To właśnie tam jego wzrok przykuwa dziewczyna wyłaniająca się z mgły.
Ada spędza wakacje, oddając się swojej największej pasji. Prowadzi zajęcia taneczne, a wieczorami wraz ze znajomymi imprezuje w największym klubie w mieście. Pojawienie się Oskara wywraca jej życie do góry nogami.
Tragedia podzieliła ich dawno temu. Nie da się o niej zapomnieć, jak nie da się zapomnieć o cierniu tkwiącym głęboko pod skórą. Czy można wybaczyć zdradę? Czy w obliczu tego, kim byli i kim się stali, zapomną o nienawiści i ponownie sobie zaufają?

Opis wydawcy z okładki książki
Witajcie.
Ciekawi mnie czy ktoś z Was miał już styczność z twórczością Agaty Czykierda-Grabowskiej? Autorka ma na swoim koncie  4 powieści (wydane w wersji papierowej "Kiedy na mnie patrzysz", "Jak powietrze", "Wszystkie Twoje marzenia" i najnowsza "Pod skórą"), publikuje również na Wattpadzie oraz swoim autorskim blogu.
Pierwsza książka z jaką ja miałam styczność, dzięki Ambasadorstwu to "Jak powietrze". I od tego czasu jestem już jej wierną fanką.
Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyć jej najnowszej, i moim zdaniem jak dotąd najlepszej powieści, "Pod skórą".





" -Wystarczy, że Ty mnie nienawidzisz. Ja... do ciebie nie czuję już zupełnie nic. Już o tobie zapomniałam..."
"Pod skórą" to powieść New Adult która na długo zostaje w sercu i pamięci. To powieść której nie da się czytać dzień za dniem. Ona wciąga czytelnika w swoje karty i nie wypuszcza dopóki nie wyczytasz ostatniej literki.
Bohaterami powieści są w zasadzie trzy główne postaci. Oskar, Ada i Adrian (Ostrzegam, ten ostatni ma już długą kolejkę chętnych na zostanie jego dziewczyną, żoną, kochanką!)
Całą tę trójkę łączy nade wszystko przeszłość. Przeszłość pełna przyjaźni, wspólnych wspomnień i wielkiej tragedii która przecina tę nić porozumienia na długi czas.
Oskar po trudnych przejściach opuszcza Polskę i wyjeżdża do Niemiec. Kiedy wraca po latach, ma za cel remont domu swojej matki i ukaranie winnych tragedii. Ale czy chęć zemsty potrafi stłumić wszystkie inne uczucia i emocje jakie zaczną szargać tym przystojnym mężczyzną? Spotkanie z bliźniętami Adą i Adrianem weryfikuje spojrzenie na przeszłość i teraźniejszość, która po prostu zaczyna tworzyć się sama. I tak naprawdę niewiele rzeczy w życiu tej trójki okaże się takie oczywiste i pewne.


"Dzieje się z nami to, co pewnie wydarzyłoby się wiele lat temu, gdyby wszystko tak bardzo się nie skomplikowało... "
Adrianna młoda, śliczna dziewczyna, kochająca taniec, głęboko pod skórą skrywa ból jaki w niej został po oskarżeniu rzuconym przez Oskara. Czy miejsce tego bólu tam głęboko, są w stanie zapełnić inne uczucia? Bo przecież to uczucie zmroziło jej serce na na lata. Czy coś, co zdaje się już umarło, potrafi znów zakiełkować na nowo? Zakwitnąć ze zdwojoną siłą? Kiedy spotyka dawnego przyjaciela pierwszy raz w klubie , czuje że już nic nigdy nie będzie takie samo. Ale czy gorsze?


"Robiłem, co mogłem, żeby się po tym pozbierać, ale... człowiek może tylko tyle, na ile pozwalają mu siły. Ani grama więcej..."

"Pod skórą" to karuzela emocji. Ba, to kolejka górska gdzie zanim się przestaniesz śmiać, masz serce w gardle i chcesz krzyczeć z rozpaczy. To żal wymieszany z pożądaniem. To pragnienie mówiące STOP! To ludzie którzy są jak widma z koszmaru, bo nie wiesz komu wierzyć a komu zaufać.
Ja czułam, wiedziałam że sięgając po tę powieść muszę być gotowa na zaskoczenie, bo Agata zawsze wywija taki numer że jej książki nigdy nie są powielonym schematem. Ale "Pod skórą" pokazało mi że czasem to co wydaje się być nie bardzo, okazuje się potem zwyczajnym strzałem w sedno! Mam tu na myśli okładkę książki o którą się spieraliśmy z autorką na jej Fanpage. Agata, chylę czoła raz jeszcze. Po przeczytaniu książki zrozumiecie o czym mówię ;) Zaskakujący jest też wątek kryminalny (Nie pijcie przed nim za dużo kawy ;) ) nie brak też radosnych chwil kiedy dosłownie płakałam ze śmiechu.W końcu to powieść o młodych ludziach, po których wszystkiego możemy się spodziewać. Ale nie będę spojlerować i odbierać wam tej przyjemności odkrywania powieści karta po karcie.
Bardzo, bardzo polecam i czekam na kolejną książkę Agaty Czykierda-Grabowskiej.


Daję 8/8
Ilość stron : 382
Wydawnictwo : BMDesign
Za możliwość przeczytania dziękuję autorce - Agacie Czykierda -Grabowskiej i księgarni niePRZECZYTANE.PL






8 komentarzy:

  1. Już druga recenzja tej ksiązki, jaką przeczytałam od rana :) Bardzo mnie kusi ta lektura, głównie dlatego, że nie czytałam jeszcze nic tej autorki. Wygląda na to, że wypada nadrobić :) Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę polecam!." Pod skórą " do kupienia tylko na niePRZECZYTANE ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, nawet bardzo. Na razie jakoś nie mam ochoty na young adult, ale może kiedyś przeczytam.

    giraffe-and-books.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No wiesz... Ten Adrian... ;) Choć Oskar niczego sobie
      :)))

      Usuń
  5. To kolejna pozytywna recenzja tej książki na którą się natknęłam, chyba czas przekonać się do polskich autorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przełam się. Też kiedyś nie bardzo czytałam naszych autorów. Poznałam ich lepiej i wiem że warto! A ta książka jest nie jest gorsza od topowych New Adult!

      Usuń