Recenzje książek
C
Mary Chamberlain "Krawcowa z Dachau"
B
Sandra Borowiecky "Przypadki Agaty W."
John Boyne "Chłopiec na szczycie góry" ,
Mirosława Kareta "Pokochałam wroga"
D
Augusta Docher "Eperu" i "Habbatum"
Augusta Docher "Najlepszy powód, by żyć"
Augusta Docher "Kryształowe serca"
Anna Dąbrowska "Jutro będziemy szczęśliwi"
Anna Dąbrowska "W rytmie passady"
F
Izabella Frączyk "Koncert cudzych życzeń"
Izabella Frączyk " Spalone mosty "
G
Ilona Gołębiewska "Tajemnice starego domu"
Agata Czykierda-Grabowska "Pod skórą"KKarolina Klimkiewicz "Jeśli tylko..."
Martyna Kubacka "Bez pamięci"
H
Cynthia Hand, Jodi Meadows ... "Moja Lady Jane"
L
Agnieszka Lis "Karuzela"
Natasha Lucas "Wojowniczka"
K
Karolina Klimkiewicz "Jeśli tylko..."
M
Beata Majewska "Zdążyć z miłością"
Krystyna Mirek "Prawdziwa miłość"
Beata Majewska "Konkurs na żonę"
Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś"
Beata Majewska "Bilet do szczęścia"
Magdalena Majcher "Wszystkie pory uczuć.Jesień"
O
Agnieszka Opolska "Róża"
P
"Beata Pawlikowska "Kurs pozytywnego myślenia" Działam efektywnie. Kalendarz 2018 do nauki angielskiego
Agata Przybyłek "Nieszczęścia chodzą stadami
Agata Przybyłek "Nie zmienił się tylko blond"
R
Marlena Rytel "Potworna Michasia"
Elżbieta Rodzeń "Przyszłość ma twoje imię"Marlena Rytel "Potworna Michasia"
Elżbieta Rodzeń "Dziewczyna o kruchym sercu"
W
Magdalena Witkiewicz/Aleksander Rogoziński "Pudełko z marzeniami"
Layla Wheldon "Dance, sing, love. Miłosny układ"
Magdalena Witkiewicz "Pracownia dobrych myśli"
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz