poniedziałek, 7 sierpnia 2017

LBA - Liebster Blog Award


Cześć kochani!
Dziś kolejna świetna zabawa, do której nominowała mnie Ewelina z My fairy book world .Za co bardzo dziękuję!
A was zapraszam serdecznie, do przeczytania co miałam do powiedzenia odpowiadając na pytania Eweliny ;)

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Na Facebooku mam grupę o tej samej nazwie co blog, jednak by być branym pod uwagę w wielu akcjach promocyjnych, recenzenckich, blog to podstawa. A do jego założenia "popchnęła"mnie właśnie Ewelina !

2. Co dało Ci blogowanie?
Współpracę z fantastycznymi autorkami! I oczywiście satysfakcję, że blog się rozwija, poznałam też fajnych ludzi dzięki wspólnej pasji. Na pewno warto było :)

3. Czym się zajmujesz poza czytaniem i blogowaniem?
Kocham podróże! Wspólnie z mężem robimy tysiące km. samochodem po kraju i nie tylko. Uwielbiamy zwiedzać, poznawać nowe miejsca i odwiedzać te najulubieńsze :) A poza tym, codzienność. Praca, dom :)

4. Wymień proszę plusy i minusy współpracy recenzenckich.
Plusy.. Myślę że plusem jest to że zachęcam kogoś do sięgnięcia po daną lekturę.W niektórych przypadkach to, że mogę czytać powieść, kiedy jeszcze nie można jej dostać w księgarniach. To, kiedy dany autor pisze że docenia Twoją pracę sprawia że człowiekowi cieszy się serce.
Minusy? Chyba tylko to że często słyszy się, że bloger recenzuje dla darmowych książek. To nie prawda. I tak bym ją kupiła, bo zgłaszam się do recenzowania tych które mnie interesują jako czytelnika.

5. Idealna książka na samotny wieczór to...?
Samotne wieczory lubię spędzać z lekturami pełnymi humoru. Tak np. poleciłabym teraz serię Agaty Przybyłek ("Nie zmienił się tylko blond" i pozostałe tomy) albo Magdaleny Wala ("Przypadki pewnej desperatki" plus "Mów mi Katastrofa" )

6. Książka/książki, które czytałaś więcej niż raz?
Z dzieciństwa - "Historynka"! Do dziś zdarza mi się ją czytać jak jadę do rodziców :D, i nie śmiejcie się, seria "Zmierzch" Przeczytałam z 3 razy :P

7. Lektury szkolne - czytałaś czy nie?
Zawsze. Byłam raczej tą, która zawsze wiedziała co w lekturach "piszczy". Aaaaa.... zmorą był jedynie "Pan Tadeusz". Nie daję rady czytać tworów wierszowanych :(

8. Książka a ekranizacja - zdarza Ci się obejrzeć film przed przeczytaniem książki? Czy raczej najpierw książka później film?
Zdarza. Ale raczej przypadkiem, kiedy nie jestem zorientowana że dany film ma swój książkowy odpowiednik. Świadomie unikam takich sytuacji.

9. Gdybyś mogła przenieść się do świata z jednej książki, jaką byś wybrała?Hmmm, gdybym mogła? Ja zawsze "jestem" w świecie książki, kiedy ją czytam ;) Ale wiem, realnie... hmmm nie dam rady wybrać jednej. Ale raczej współczesne realia, i żadnych thrillerów. Za dużo tego miałam w realnym życiu ;)Kto mnie zna, ten wie :)
10. Muzyka płynie w moich żyłach, więc powiedz czego Ty najchętniej słuchasz?
Powiem tak. W naszym domu fan muzyki to mąż. Po latach DJ.- owania, muzyka to jego hobby. Zazwyczaj wygląda to tak- ja nad książką, on słuchawki na uszy, i każdy w swoim świecie :) A ja słucham głównie w samochodzie. Jeśli miałabym już wybrać, to bardzo cenię Celine Dion. Ona ma w sobie "coś".

11. Jedzenie podczas czytania - tak czy nie? Jeśli tak, to co podjadasz?
Dawniej tak... Dziś nie. Przeszkadza mi to :) Ale zawsze lubię mieć koło siebie kubek. Kawa, herbata, woda... To lubię :)

Do zabawy nominuję :
Hanię z ksiazkolubna.blogspot.com
Zosię z zofiawkrainieksiazek.blogspot.com
Monikę z ksiazkimoni.blogspot.com
Dominikę z
ksiazkowe-wyznania.blogspot.com
Hanię z
nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com

Moje pytania :

1. Jak powstawała nazwa
twojego bloga?
2. Czy pamiętasz moment kiedy podjęłaś decyzję o blogowaniu?
3. Ulubiony gatunek literacki.
4. Książka - zmora. Dlaczego właśnie ta?
5. Na co zwracasz uwagę przy kupnie książki?
6. Kto zaszczepił w Tobie miłość do czytania?
7. Erotyk czy horror?
8. Autor/ka z którym chciałabyś spędzić tydzień na bezludnej wyspie. Dlaczego on/ona?
9. Książka której byłabyś autorem nosiłaby tytuł...
10. Jakie inne pasje są dla Ciebie ważne?
11. Nienawidzę kiedy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz