piątek, 26 lutego 2021

"Nieodpowiednia chwila" J.Harrow PATRONAT Przedpremierowo 10/2021 (267)

 


                               "NIEODPOWIEDNIA CHWILA"

                                                             Autor : J. Harrow
                                                   Wydawnictwo : Zysk i s-ka




Witajcie.
Ależ ja czekałam, by móc podzielić się z Wami tą opinią. Uwielbiam tych bohaterów, ich rozterki i cały klimat powieści. Czytając przepadłam na całe godziny. Zapraszam.







--------------------------

Czy można być szczęśliwym kosztem innych?
Czy można kochać więcej niż jedną osobę?
Po wypadku Daniel dochodzi do siebie; on i Eve są wreszcie razem. Niestety nic nie trwa wiecznie. Niespodziewanie pojawia się Alice, była dziewczyna Daniela. Kiedy przeszłość przypomina o sobie, oboje są zmuszeni dokonać wyboru i podjąć decyzje, które nie dotyczą już tylko ich dwojga. Zaczynają nowe życie z dala od siebie.
Eve postanawia wyjechać. Zatrzymuje się u dawno niewidzianej cioci na wybrzeżu. W jej życiu pojawia się inny mężczyzna. Dziewczyna na nowo odkrywa siebie, poznaje ciepło, jakie daje rodzinny dom. Sielanka nie trwa jednak długo. Śmierć i kłamstwa zmieniają wszystko.
Nieodpowiednia chwila przedstawia dalsze losy bohaterów Nieodpowiedniej dziewczyny.
(opis wydawcy)


------------------------





                                                                               ****

"My byliśmy zakochani, ale u niektórych miłość pojawia się z czasem. Przyzwyczajasz się do tej drugiej osoby, docieracie się... A po latach dochodzicie do wniosku, że w zasadzie tyle was łączy."



                                                                              ****







Eve i Daniel wreszcie są szczęśliwi. Mieszkają razem i wydaje im się, że nic nie jest w stanie zniszczyć tego co wywalczyli. Niestety, życie ma to do siebie, że toczy się po swojemu. Na horyzoncie pojawia się znów Alice, była Daniela, i tym razem znajdzie sposób, by wspólna przyszłość zakochanych zadrżała w posadach. Mimo uczucia, pozornego zrozumienia, postanawiają się rozstać. Czy Daniel i Eva znajdą w sobie dość siły, by zawalczyć o siebie?




Kiedy skończyłam czytać poprzedni tom "Nieodpowiednia dziewczyna" zastanawiałam się, co autorka zaplanowała dla swoich bohaterów, by nie zrobiło się nudno czy też przewidywalnie.
To, co znalazłam w tej książce, w pełni mnie usatysfakcjonowało. Znów dużo się dzieje, a przez życie głównych bohaterów przechodzi istne tornado. Myślę, że podczas lektury, tak jak ja, będziecie mieli sporo zagwozdek oceniając zachowania zarówno Daniela jak i Eve, bo tym razem oboje popełniają sporo błędów.
Autorka w bardzo dosłowny sposób pokazała, że przeszłość, nasze czyny też daje owoce, które chcąc nie chcąc, jesteśmy zmuszeni zbierać.
Byłam bardzo ciekawa, jak wpłynie na tę parę rozłąka, bo będzie ona trwać dość długo. Każde z nich pomału kroczy nową ścieżką, budując życie od nowa. Polubiłam bardzo nowych bohaterów, którzy pojawili się w otoczeniu, autorka nie zapomniała też o miłości Eve do tatuaży.
Przyznam, że tym razem bardziej kibicowałam Eve, trzymałam kciuki za jej wybory, współczułam przejść, i chyba miałam nadzieję, że jej los potoczy się nieco inaczej. Tym razem ona była taka krucha, delikatna i zraniona, mimo że na zewnątrz udawała twardzielkę. Daniel za to wydał mi się nieco dziecinny. Skupił się na głównym celu i przez długi czas zwyczajnie błądził.






                                                                               ****


"Coś ze mną było nie tak, nie potrafiłam znów otworzyć swojego serca. Może się bałam, a może po prostu nie byłam dość silna?"


                                                                               ****







"Nieodpowiednia chwila" to książka bardzo prawdziwa, napisałabym życiowa. Pokazuje barwnych bohaterów, którzy popełniają mnóstwo błędów, czasem niezamierzonych, a czasem wręcz z wyrachowania. Sprawdza się tu też stara, życiowa prawda, że kłamstwo ma krótkie nogi, i prędzej czy później wyjdzie na jaw z całym bagażem konsekwencji.

Najnowsza książka J.Harrow to powieść chwytająca za serce. Fabuła, mimo że pełna lęku, bólu, dramatycznych wydarzeń, jest też otulona miłością i piękną przyjaźnią. Styl pisania autorki sprawia, że powieść czyta się rewelacyjnie, i zanim się obejrzysz przychodzi czas pożegnania. Chcę więcej! Bardzo polecam.








Daję : 9/10
Ilość stron : 314
Wydawnictwo : Zysk i s-ka





Za egzemplarz do recenzji oraz możliwość patronowania powieści dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu Zysk i s-ka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz