sobota, 10 listopada 2018

"Uleczone dusze" Seria KACI HADESA Tillie Cole 63/2018

                                   "ULECZONE DUSZE"
                                                  Autor : Tillie Cole
                                               Wydawnictwo : Editio Red
                                           Seria KACI HADESA TOM III




Dzień dobry :)
 Ponownie zapraszam do mrocznego świata gdzie rządzą gangi motocyklowe i sekta. Do świata zarówno brutalnego jak i przepełnionego niezwykłą czułością i czystym uczuciem.



-------------------------------

Kto uwolni piękną, ciemnowłosą dziewczynę od demona z przeszłości, musi liczyć się z tym, że ocalona piękność przy nim pozostanie. Nawet jeśli wybawicielem jest Flame — morderczy szaleniec, czujący w żyłach tylko płomienie, które nigdy nie gasną. Płomienie, które karmią się wspomnieniami straszliwszymi niż nóż, krew i jad węża. Każdy, kto dotnie Flame’a, musi zginąć. Każdy, ale nie Maddie.
Mała Maddie o ogromnych, zielonych oczach wychowała się w sekcie. Przeszła przez piekło potwornych rytuałów. Od dzieciństwa bita, niewolona i krępowana łańcuchami, została uwolniona przez członków najbardziej przestępczego klubu motocyklowego w Stanach. Wolność okazała się tak piękna i niesamowita! Jednak oprawcy z sekty nie mieli zamiaru zrezygnować ani z dziewczyny, ani z jej sióstr.
Ponury, groźny i szalony Flame, wciąż krwawiący z ran, które sam sobie zadaje. Nawet bracia z klubu starają się schodzić mu z drogi. Widzieli, jak zabija. Śmierć, którą zadał samozwańczemu prorokowi, była straszna. Ale dzięki tej krwawej zemście coś się zmieniło. Mała Maddie dotknęła jego serca i nie spłonęła. Pokochała go. A on od tej chwili zrozumiał, że zrobi wszystko, aby nikt nigdy więcej nie skrzywdził zielonookiej Ślicznotki.
(opis okładkowy)


-------------------------------

                                                                            ****

"Nie znosiłem ich. Nie znosiłem ich, kiedy kąsały moje ciało. Wstrzymałem oddech, zrzuciłem katanę i przeciąłem sobie skórę na torsie. Wypuściłem powietrze  płuc i skuliłem się z bólu. Ale wtedy w mojej głowie pojawił się on."

                                                                           ****


To już trzecie spotkanie z bohaterami książek serii Kaci Hadesa. Tym razem bliżej poznajemy historię i losy Flame. Najbardziej mrocznego, szalonego i rządnego krwi brata.
Co spowodowało że człowiek przerodził się w tak groźną i niezrozumiałą dla innych bestię? I jak możliwe że ktoś taki jak Maddie, jedna z sióstr uwolniona z sekty, ta najbardziej zamknięta w sobie, najbardziej poraniona i zdawałoby się niezdolna do życia wśród takich ludzi jak Kaci, zbliża się właśnie do najbardziej groźnego z nich.
Dramatyczne historie które były udziałem tych dwóch poranionych dusz, sytuacje których są świadkami sprawiają że mała Maddie i Flame nie potrafią bez siebie żyć. Ale czy ich historia ma prawo mieć ciąg dalszy? Sprawdźcie sami...


                                                                            ****

"Nie mogłem znieść ogarniającej mnie rozpaczy i opadłem na kolana, a cały ogień który płynął w moich żyłach, zgasł."

                                                                            ****




Seria Kaci Hadesa jest dla mnie, naprawdę wyjątkiem wśród tych wszystkich, nie ukrywajmy brutalnych, przepełnionych erotyką, okrucieństwem książek, i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny tom. O dziwo, autorka wciąż potrafi mnie zaskoczyć! Kończąc czytać dany tom zastanawiam się, co jeszcze mogłoby się wydarzyć w tym pokręconym świecie, jak daleko może posunąć się wyobraźnia autora i czy może się wydarzyć tam coś bardziej dramatycznego czy okrutnego. I wiecie co, okazuje się że może...
Czytając, boję się zbytnio zagłębiać własną wyobraźnią w treść, bo świat o którym czytam jest zbyt potworny. Z całych sił kibicuję bohaterom by tym razem już mogli układać sobie życie na swój sposób...
"Uleczone dusze" to książka o ogromnym bólu, krzywdzie dziecka i próbie okiełznania potworów. To także książka o ogromnej sile miłości, przyjaźni i wytrwałości. To znów poruszanie tematów sekty i zagubienia człowieczeństwa... To powieść przy której wielu z was zapomni o oddychaniu i sięgnie po chusteczki.
"Uleczone dusze" to kolejny kawał znakomitej lektury!


Daję : 10/10
Ilość stron : 368
Wydawnictwo : EditioRed


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu EditioRed.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz